ID&T
Voor de Dance organisatie ID&T, bekend van de grote Dance evenementen zoals Sensation en Mysteryland ontwikkelde we het ultieme Dance-gevoel  in 1 woord en beeld: ‘Release’.

Daarnaast maakte we een uniek Brandbook van 10 jaar ID&T in een oplage van 5000 stuks, kompleet met o.a. een XTC pil, een pagina van eetbaar papier, uitgescheurde pagina en persoonlijk gesigneerd door de oprichter Duncan Stutterheim.

Concept ID&T: Mike Verhulsdonk en Co Prins

 

BNN
Door nieuwe regels in het omroepbestel moest BNN 50.000 nieuwe betalende leden werven, anders zou de omroep ophouden te bestaan.  Door middel van het pakkende thema ” we zitten in de shit, dus word lid” en ingevuld door ludieke acties wierven we uiteindelijk 120.000 nieuwe betalende leden!

Concept BNN: Mike Verhulsdonk en Co Prins

 

BLOOMINGDALE ROSÉ
Het ultieme beachlife gevoel volgens strandclub Bloomingdale aan zee;  nu gebotteld in een heerlijke rosé.

Concept: Mike Verhulsdonk en Co Prins

 

LOODS 5
Wat je interieur stijl ook is, Loods 5 heeft het in huis. Voor op de winkelvloer bedachten we billboards om dit ongedwongen thuisgevoel weer te geven.

Concept: Mike Verhulsdonk en Co Prins

 

HEINEKEN
Gedurfde campagne waarbij het Heineken logo onderdeel werd van de uiting.

Concept Heineken: Mike Verhulsdonk en Co Prins

 

HET NEDERLANDS OPENLUCHTMUSEUM
Voor het NOM ontwikkelden wij de outdoor thema communicatie.

Concept: Ron Lebbink en Willem van Harrewijen

 

LOGICA/CMG
Vanuit de insight dat startende ICT’ers maar kort bij hun eerste werkgever blijven, ontwikkelden wij een recruitment campagne, waarin startende ICT’ers een volgende, volwaardige stap in hun carrière geboden wordt.

Concept: Ron Lebbink en Willem van Harrewijen

 

AXA
Voor AXA Personeel bedachten wij een opvallende campagne om de diversiteit binnen de AXA gelederen te vergroten. Onder de noemer “Wij moeten eens een broodje eten.”

KNORR
Introductie van de nieuwe salade smaken van Knorr.

Concept: Mike Verhulsdonk en Co Prins

 

HEINEKEN 
Spectacular abri ter introductie van de 3 liter magnum fles van Heineken voor de feestdagen.

Concept: Mike Verhulsdonk en Co Prins

 

FRANS VERKEERSBUREAU
Niet alleen voor de zomervakantie is Frankrijk een heerlijke optie: je bent er zo.

Concept: Ron Lebbink en Angelique van der Horst

 

YUCAN
Als je veel te vertellen hebt aan een veelheid van doelgroepen, moet je met een boeiend verhaal komen. Daarom kozen wij voor Yucan, een integrale online (Cloud) oplossing voor evaluatie, audits, kwaliteitsmanagement en organisatieontwikkeling voor opvallende en vooral onderhoudende animaties.