‘OP GOED GELUK’
Van Endemol/Shine Nederland kregen we de mooie kans om de nieuwe identiteit èn het decor te ontwerpen van het oude succesvolle tv-format:
‘Op Goed Geluk’ met Gordon als host. De link met een klavertje vier en een hart was al snel gelegd en zo ontstond dit prachtige decor, dat uitgevoerd werd door Unbranded en specialist Harald Kassies. Wij zijn erg gelukkig met het resultaat!
KNLTB
De Koninklijke Nederlandse Lawn Tennisbond wilde een jongere doelgroep aanspreken, zonder de oude doelgroep van zich te vervreemden. Wij ontwikkelden samen met Ralph Booms design en The USP Company een nieuwe merkpositionering, een nieuw logo en bijpassende merkidentiteit. Basis voor het design van het logo is… de tennisbal. Een dynamische en sierlijke vorm waarin de letters ‘nl’ in de Nederlandse driekleur zijn te lezen. Fotografie: Henk Koster Fotografie.
I AM FOR HR
Voor een éénpitter interim HR manager ontwikkelde we een krachtige huisstijl en beeldmerk waar haar sterke kant en competenties visueel werden gemaakt.
M.I.K.E
Huisstijl ontwerp voor creatief M.I.K.E met 3D-effect door middel van afgesneden hoeken.
LOGO & NAMING
Een greep uit de vele logo’s die wij gemaakt hebben. Bovendien hebben wij, behalve Fondsen Platform, NNEK, Design 5 en Het Nederlands Openluchtmuseum, ook alle namen bedacht.